سورپرایز هواداران واتس اپ با انتشار نسخه جدید آن

اگر از طرفداران پیام رسان محبوب واتس اپ هستید، مطمئنا از شنیدن این خبر اضافه شدن به روز رسانی های جدید برای این شبکه اجتماعی ذوق زده خواهید شد.

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از نسخه ۲٫۱۶٫۱۵۰ بتای واتس اپ استفاده کرده اید، مطمئنا متوجه قابلیت جالبی شده اید که به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر طراحی، به تصاویر خود افکت های جذاب مانند سایه، فلش و یا دایره اضافه کنید.

این ویژگی در این نسخه از واتس اپ، به لیست ویژگی های اجرایی اضافه شده است. برخی از کاربران می خواهند بدانند آیا امکان انجام طراحی ها به طور مستقیم از طریق صفحات چت امکان پذیر است یا نه که اگر چنین باشد، امکان فوق العاده ای را برای آن ها به ارمغان خواهد آورد، اما تا کنون هیچ سند و مدرکی دال بر این موضوع در اینترنت منتشر نشده است.

نسخه جدید واتس اپ ۲٫۱۶٫۱۵۰ بتا برای اندروید همراه با تغییرات زیادی مانند افزایش اندازه به ۲۷KB و ۴۲۱ فایل اصلاح شده مربوط به تمام توابع برنامه منتشر شده است. برخی از این فایل های به تازگی اضافه شده شامل ۶ آیکون هستند که در بین آن ها، دو آیکون به نام های draw_tool_background_selectedl.xml و draw_tool_background_normal.xml هستند که هر دوی این فایل ها به طور مشخص به قابلیت جدید طراحی اشاره می کنند.

اگر شما از این نسخه استفاده نکرده اید و می خواهید جزو کاربرانی باشید که برای اولین بار این نسخه را تجربه می کنند، می توانید آن را از پلی استور دانلود کنید. تنها باید این نکته را مد نظر داشته باشید که در طول استفاده از نسخه بتای واتس اپ، هیچ به روز رسانی برای این نسخه منتشر نخواهد شد.

با این حال، این نکته را در ذهن داشته باشید که واتس اپ ۲٫۱۶٫۱۵۰ بتا برای اندروید به احتمال زیاد با خطاهای احتمالی و پیما های هشدار در هنگام آغاز فرایند نصب همراه خواهد بود. در واقع، این شرایط برای تمام اپلیکیشن های بتا و آزمایشی بازار رخ می دهد و تنها مربوط به این پیام رسان نیست.

اما در مورد این نسخه از واتس اپ باید بگوییم که به مراتب تعداد پیام های هشدار و خطاهای آزاردهنده کمتر از سایر نسخه ها و حتی سایر اپلیکیشن ها است.

شما از کدام پیام رسان استفاده می کنید؟ آیا با آمدن تلگرام، سایه واتس اپ بر روند زندگی کاربران کم رنگ تر شده است؟

ویرایش : سامینتک
منبع : کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :