لامپی که لامپ نیست

اولین لامپ بدون لامپ ساخته شد. این لامپ نور را از طریق فلش به بخش داخلی آن می‌تاباند و سپس به داخل یک رزین آغشته به فلورسنت تابیده می‌شود که سطح دستگاه را تشکیل داده است و یک تابش نرم ایجاد می‌کند.

با وجود این‌که این لامپ توخالی است اما اتکا بر تلفن‌های هوشمند به UpLamp ، چند اپلیکیشن رایگان به این لامپ  ویژگی هوشمند می‌دهد. برای مثال روشنایی لامپ می‌تواند با کمک حرکات دست تنظیم شود در حالی‌که کف زدن می‌تواند برای خاموش و روشن کردن آن استفاده شود. این لامپ همچنین اگر گوشی هوشمند برای مدت بیش از ۳۰ دقیقه بدون فعالیت باشد، خود را خاموش می‌کند.

uplamp-smartphone-dock-4

UpLamp می‌تواند تلفن هوشمند را با کمک جای مخصوص آن شارژ کند و همچنین بلندگوی تلفن را تقویت می‌کند. این دستگاه خودش بلندگو ندارد اما صدا را توسط یک محفظه  مخصوص تقویت می‌کند.

 

UpLamp با آیفون ۵، ۵S، آیفون ۶ و ۶S و همین‌طور سامسونگ گلکسی S5، S6، S7 و S7 Edge سازگار است. اگر تلفن همراه شما چیزی جز آیفون و گلکسی است می‌توانید زمان ثبت سفارش یک آداپتور اختصاصی چاپ سه‌بعدی نیز سفارش دهید.

uplamp-smartphone-dock-1

UpLamp در حال حاضر موضوع کمپین Kickstarter است تا ۴۰،۰۰۰ دلار برای تجهیز و تولید به‌دست آورد و لامپ با قیمت ۴۳ دلار در رنگ‌های زرد، آبی، سفید و صورتی تولید شود. در صورتی که همه‌چیز به‌خوبی پیش رود در ماه آگوست روانه بازار خواهد شد.

ویرایش: سامینتک
منبع: gizmag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :