برنامه ای که بتواند کلاس مستطیل را با ویژگی های زیر در جاوا شبیه سازی کند،
۱- هر مستطیل با مختصات دو نقطه مشخص می شود.
۲- متدهایی برای محاسبه طول و عرض و محیط و مساحت مستطیل
۳- متدهای پیشفرض مقایسه ی دو مستطیل و متد toString و equals
و …
حذف کاراکتر از رشته در جاوا
برنامه ای بنویسید که یک رشته ویک عددn دریافت کندوخروجی آن ،رشته ای باشد که کاراکتری که درمحل n قرار دارد،حذف شده باشد.
kitten -> kiten
تغییر مکان یک کاراکتر در رشته در جاوا
برنامه ای بنویسید که تمام xهای کوچک موجود در رشته را به آخر رشته انتقال دهد
xihxih -> ihihxx
قرار دادن دو آرایه در یک آرایه در جاوا
برنامه ای بنویسید که دوارایه را از کاربر دریافت کرده واین دو ارایه را در یک ارایه با طول مجموع طول دوارایه قرار دهید
مثلث قائم الزاویه با * در جاوا
برنامه ای بنویسید که با *یک مثلث قائم الزاویه بسازد تعداد سطرها را کاربر تعیین میکند
(بیشتر…)
جمع مقسوم علیه های اول یک عدد
برنامه ای بنویسید که یک عدد از کاربر دریافت کرده ومقسوم علیه های اول انرا بدست اورد
(بیشتر…)
برعکس کردن یک آرایه در جاوا
برنامه ای بنویسید که عنصر اول را با اخر وعنصر دوم را با یکی مانده به اخر و… عوض کند
(بیشتر…)
تغییر ترتیب کلمات در رشته در جاوا
برنامه ای بنویسید که بین هر دو کاراکتر یک رشته که مثل هم هستند یک * قرار دهد. مثلاً hello به hel*lo تبدیل شود. برنامهی شما باید یک متد داشته باشد که ورودی آن رشتهی مورد نظر و خروجی آن رشتهی تغییر یافته باشد.
hello
>hel*lo
helllo
>hel*l*lo
تشکیل لوزی ( روش دوم) در جاوا
برنامه ای بنویسید که یک لوزی را با ستاره در صفحه چاپ کند.
(بیشتر…)