فناوری های جدیدی که هنوز وارد بازار نشده اند

این روزها روند پیشرفت تکنولوژی و تولید محصولاتی که هم سو با فناوری روز هستند با سرعت بالایی رو به بهبود است. اما وقتی محصولی تولید می شود، مدتی طول می کشد تا در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد. در ادامه شما را با محصولات خارق العاده ای آشنا می کنیم که هنوز وارد بازار نشده اند.

محصولاتی که ادامه به معرفی آن ها می پردازیم هنوز وارد بازار نشده اند، اما کاربرن زیادی از خرید و استفاده از آن ها ابراز علاقه کرده اند. همین ابراز علاقه ها به شرکت ها، مخترعان و نوآوران عرصه ساخت تکنولوژی های جدید انگیزه و رویحه می دهد تا محصولات جدیدی را تولید کنند.

۱ – MIN7 | بلندگوهای چوبی چند منظوره

oie_2163329NI5g6P6P

این روزها مدل های مختلفی از بلندگوهای بی سیم وجود دارد. ولی همان طور که فضای رقابت تنگ تر می شود، به نظر سطح کیفیت محصولات کمی افت می کند. اشتباه برداشت نکنید، بلندگوهای بلوتوث ارزان و بزرگ برای ترکاندن فضا خوب هستند، اما اگر شما به دنبال به خرید یک بلندگوی بی سیم هستید که بتواند دو وظیفه را به عنوان یک دستگاه قابل حمل و یک استریو، باید کمی بیشتر جست و جو کنید.

اینجاست که بلندگوهای ساخت Minifort وارد می شوند. اولین محصول این شرکت ملقب به MIN7، که با هدف ارائه بهترین عملکرد برای هر دو ویژگی ساخته شده است. نه تنها این بلندگوها دست ساز و از جنس چوب هستند، بلکه دارای قدرت زیادی است و گزینه های اتصال زیادی را در دو حالت بی سیم و باسیم دارد. این بلندگو دارای صدای ۲٫۱ کانال است که از طریق یک ساب ووفر ۴ اینچی در قسمت زیرین دستگاه، صدای با کیفیتی را تولید می کند.

۲ – Triton Scuba Mask | آبشش مصنوعی

oie_2163748KMvA6NiS

در اوایل سال ۲۰۱۴، ذهن علاقمندان به تکنولوژی در سراسر جهان معطوف به محصولی با نام  Triton Scuba شد. این محصول در واقع یک ماسک مصنوعی برای غواصی است و شباهت فراوانی به آبشش دارد.

در ابتدا روند تولید و عرضه این محصول با مشکل مواجه شد، اما در اوایل این هفته سازندگان دستگاه با راه اندازی یک کمپین از تولید مجدد آن حمایت کردند. هنوز تاریخ مشخص و دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است، ولی همین که شنیدیم ساخت محصول در دستور کار مجدد قرار گرفت، خبر خوشی است.

۳ – Nervana | هدفونی بی نظیر

oie_2164441ZbcYiR5O

بسیاری از مردم تمایل دارند در هنگام بالا رفتن از کوه موسیقی گوش کنند، ولی اگر موسیقی گوش کنید تا بتوانید از کوه بالا بروید چطور؟ به نظر کمی عجیب می آید، اما این دقیقا همان کاری است که هدفون جدید Nervana برای آن ساخته شده است. این هدفون، به الکترودهای بسیار کوچکی مجهز است و بنا به ادعای سازندگان آن، سیگنال های الکتریکی ضعیف و تحریک کننده ای را به مغز شما ارسال می کند و موجب آزاد شدن دوپامین که یک هرمون عصبی است و باعث شادی، لذت بردن و سرخوشی خفیف می گردد.

هدفون همگام با گوش دادن شما به موسیقی و نوع موسیقی که گوش می کنید، پالس هایی را به مغز ارسال می کند. به نظر همه چیز به بستگی به آهنگی دارد که شما گوش می کنید و این کار می تواند اعتیادآور باشد!

۴ – Oombrella | چتر هوشمند فراموش نشدنی

oie_2164245kIWfvWJu

با صداقت تمام، شما احتمالا به یک چتر هوشمند نیاز ندارد. برای بسیاری از مردم، داشتن یا نداشتن چتر (حتی در یک روز بارانی) تفاوت چندانی نخواهد داشت. اما اگر شما به داشتن چتر اهمیت می دهد و در عین حال شخص فراموش کاری هستید و آن را جا می گذارید، ممکن است Oombrella ارزش امتحان کردن را برای شما داشته باشد، که به یک سیستم بلوتوث ضد گم کردن مجهز است.

بر اساس گزارش کمپین Kickstarter، این چتر می تواند بادهای تند و بارش باران های سنگین را بدون آسیب تحمل کند. همچنین شامل سنسورهای اندازه گیری دما، فشار، رطوبت و نور هم می شود. با استفاده از بلوتوث، می توانید به نرم افزار تلفن همراه متصل شوید و آخرین اطلاعات آب و هوایی را دریافت کنید. علاوه بر تمام این امکانات، مجهز به یک چراغ LED است که وقتی شما پیام یا تماس تلفنی داشته باشید، به شما هشدار می دهد.

۵ – Lifepak | کوله پشتی ضد سرقت

oie_216462420TDQnIT

کوله پشتی ها در چند سال گذشته راه طولانی را از نظر طراحی و فن آوری پشت سر گذاشته اند. با همه این تغییرات و پیشرفت ها آخرین مدل از نسل کوله پشتی در واقع بهترین و مدرن ترین در نوع خود است. Lifepak فوق العاده کاربردی، مجهز به سیستم انرژی خورشیدی، یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل و همچنین چهار جیب پنهان و پراکنده در سراسر قسمت بیرونی کوله پشتی برای مخفی کردن مدارک و تجهیزات شما است.
این ویژگی ها به بهترین شکل ممکن در کنار هم چیده شده اند. به گفته آدرین سولگارد، بنیانگذار Lifepak، این کوله پشتی مناسب برای افرادی است که زیاد سفر می کنند.
ویرایش:سامینتک
منبع: digitaltrends

2 thoughts on “فناوری های جدیدی که هنوز وارد بازار نشده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :