دانلود Asphalt Nitro 1.0.0c بازی آسفالت نیترو برای اندروید + مود

 

Asphalt-Nitro

کمپانی گیم لافت یکی از بزرگترین کمپانی های بازی سازی در جهان می باشد که اکثر کاربران نیز با آن آشنایی کامل دارند. این کمپانی در زمینه عرضه بازی برای سیستم عامل اندروید نیز فعالیت دارد و طبق تجربه، بازی هایی که مزین به نام این کمپانی باشند، از جمله بهترین و زیباترین بازی ها هستند. اگر بخواهیم چند مورد از بازی های عرضه شده توسط گیم لافت را نام ببریم، می توانیم به گنگستر وگاس، مدرن کمبات، شکارچی سیاهچال، مرد آهنی، برادران ارتشی و صدها عنوان دیگر اشاره کرد که هرکدام به تنهایی از جمله محبوب ترین بازی های سیستم عامل اندروید را تشکیل می دهند.

ویژگی ها:

 

  • دارای گرافیک بسیار عالی و خیره کننده
  • کنترلگر بسیار روان با عملکرد عالی ماشین
  • وجود ماشین هایی متفاوت و بسیار لوکس
  • رانندگی در مسیرهایی بسیار شگفت انگیز
  • مسابقه با رقیب ها و پشت سر گذاشتن آنها در گرد و غبار!

 

سری بازی های آسفالت نیز یکی دیگر از بازی هایی است که توسط کمپانی مشهور گیم لافت برای کنسول ها و سیستم عامل های مختلف عرضه شده است و خوشبختانه این بازی برای گوشی های موبایل نیز عرضه می شود. گیم لافت اولین نسخه بازی آسفالت را تحت عنوان Asphalt 6: Adrenaline برای سیستم عامل مک منتشر کرد. به دنبال استقبالی که از این بازی شد، گیم لافت اقدام به انتشار سری بازی Asphalt 7: Heat برای ویندوز کرد و این نسخه، اولین نسخه ای بود که برای سیستم عامل ویندوز در فروشگاه ویندوز قابل دسترسی بود. بعد از آن بود که بازی آسفالت به یک محبوبیت بالا و کلی رسید و با عرضه تلفن های هوشمند و هچنین کنسول های جدید، شاهد عرضه این سری از بازی ها برای سیستم عامل های مذکور بودیم. این گونه بود که کاربران امکان داشتن بازی بی نظیر و هیجان انگیز در سبک رقابت های ماشین سواری را تحت عنوان “آسفالت” در گوشی همراه خود داشتند و شاید بخشی از محبوبیت این بازی را بتوان به واسطه عرضه آن برای سیستم عامل اندروید و IOS دانست.

تا به امروز ورژن های مختلفی از بازی آسفالت تحت عنوان های متفاوت، عرضه شده اند و گیم لافت به تازگی اقدام به انتشار نسخه ای جدید از این بازی با نام Asphalt Nitro کرده است. در Asphalt Nitro شاهد بازی ریسنگ و مسابقات هیجان انگیز رانندگی خواهید بود که در بین ماشین های مختلف انجام خواهد شد. شما باید سعی کنید با سرعت بالاتر نسبت به رقیب هایتان، بتوانید آنها را پشت سر گذاشته و زودتر از آنها به خط پایان برسید.

در بازی Asphalt Nitro شما بعد از انتخاب ماشین دلخواه خود از میان ماشین هایی که در بازی برای انتخاب وجود دارد، وارد بازی خواهید شد. ماشین های متفاوتی در این بازی قرار داده شده اند که هرکدام دارای قابلیت منحصر به فرد خود می باشند. در قسمتی که ماشین را انتخاب می کنید، اطلاعات کاملی در مورد ماشین از جمله قدرت آن، سرعت ماشین، نیرو، میزان کنترل و … نیز ذکر شده است که با توجه به انها می توانید خودرویی مناسب انتخاب کنید. تمام خودورهایی که در بازی قرار داده شده است، همگی بسیار جذاب و زیبا هستند و با ظاهری خیره کننده طراحی شده اند. البته لازم به ذکر است که در ابتدای بازی امکان استفاده از تمام خودروها را نخواهید داشت و برای استفاده از برخی از انها، می بایست آنها را خریداری کنید. نحوه خرید خودرو نیز به این صورت است که شما در مسابقات مختلف شرکت خواهید کرد و با به دست آوردن امتیاز (پول) با برنده شدن در بازی، می توانید ماشین قفل شده را باز کنید (آن را خریداری کنید). در طول بازی نیز می توانید خودرو خود را شخصی سازی کرده و با استفاده از آیتم های مختلفی که برایتان در نظر گرفته شده است، آنها را به سلیقی شخصی خودتان در بیاورید و حتی قدرت آنها را نیز افزایش دهید.

شما می توانید مسابقات را در پیست هایی متفاوت دنبال کنید. مسابقاتی که در بازی Asphalt Nitro شاهدشان خواهید بود، محیط هایی متفاوت و زیبا را به شما نشان خواهند داد. پیست ها در این بازی بسیار استاندارد طراحی شده اند، به گونه ای که شما تصور خواهید کرد در حال انجام رانندگی در یک پیست مسابقه ماشین سواری بسیار واقعی هستید. گیم پلی بازی نیز بسیار عالی و روان طراحی شده است تا کنترل خودروها به راحتی توسط شما انجام شود.

همانند دیگر بازی هایی که توسط گیم لافت عرضه می شوند، آسفالت نیترو نیز دارای گرافیکی بسیار عالی و خیره کننده می باشد. محیط بازی، ماشین ها، رقابت ها و … به صورتی بسیار واقعی و جذاب طراحی شده اند که تجربه یک مسابقه اتوموبیل رانی بی نظیر را برایتان شبیه سازی خواهند کرد؛ به گونه ای که تصور کنید خود شما در پشت فرمان ماشین قرار دارید و در حال رانندگی هستید. اگر شما نیز از طرفداران بازی های سبک ریسنگ هستید و به دنبال آن هستید تا تجربه یک رقابت بی نظیر رانندگی را داشته باشید، توصیه می کنیم به هیچ وجه آسفالت نیترو را از دست ندهید.

دانلود نسخه آفلاین

نکته: این بازی نیازی به دیتا ندارد.

منبع APKTOPS.IR

3 thoughts on “دانلود Asphalt Nitro 1.0.0c بازی آسفالت نیترو برای اندروید + مود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :