بک آپ گرفتن ( پشتیبان ) از پیام ها در پیام‌رسان واتساپ اندروید

پیام های واتساپ شما به طور خودکار و به صورت روزانه بک آپ (پشتیبان) گرفته می شوند و روی حافظه ی موبایل ذخیره می شوند. اگر شما واتساپ را از روی موبایل خود حذف کنید و نمی خواهید پیام های خود را از دست بدهید، باید حتما به صورت دستی قبل از حذف اپلیکیشن واتساپ از پیام ها بک آپ (پشتیبان) بگیرید.

در ادامه با روش بک آپ گرفتن به طور دستی و ایمیل آن یا انتقال آن به گوشی دیگر آشنا می شوید.

بک آپ ( پشتیبان ) دستی از پیام ها در پیام رسان واتساپ:
واتساپ را اجرا کنید.
منوی برنامه را باز کنید.
گزینه ی Settings را اجرا کنید.
دکمه ی Chat Settings را انتخاب کنید(فشار دهید/کلیک کنید).
حالا در صورتی که می خواهید از این بک آپ استفاده کنید باید پوشه ی DataBases را از داخل پوشه ی Whatsapp کپی کنید و در داخل پوشه ی Whatsapp در گوشی جدید خود (با همین شماره) کپی کنید. بعد از نصب واتساپ اتوماتیک بک آپ شناسایی شده و پیغام بازگردانی restore صادر می شود که با آن موافقت کنید.

برای خروجی گرفتن یک کپی از پیام های یک چت یا گروه و ارسال آن به کمک ایمیل، می توانید از ویژگی Email Chat History استفاده کنید:
روی پیام خصوصی یا گروه مورد نظر چند لحظه فشار دهید.
در منوی ظاهر شده گزینه ی Email chat را انتخاب کنید.
یک پنجره باز می شود. در صورتی که می خواهید رسانه (عکس ها و آهنگ ها و …) هم ذخیره شود دکمه ی Attach media را انتخاب کنید. در غیر این‌صورت Without media را انتخاب کنید.
چند لحظه صبر کنید. بعد از چند لحظه نرم افزار ایمیل نصب شده روی گوشی شما اجرا می شود که در آن نامه بک آپ پیام ها با فرمت txt پیوست شده و می توانید آن را ارسال کنید.

نویسنده: سینا مرادی
منبع: سامینتک

4 thoughts on “بک آپ گرفتن ( پشتیبان ) از پیام ها در پیام‌رسان واتساپ اندروید

  1. باسلام خسته نباشید ببخشید من بکاب رو کپی کردم رو کامپیوترم و خط وگوشی رو فروختم والان میخوام پیامها رو چک کنم ولی فنتش قاطیه . آیا برنامه ای هست که بتونم فایل تکست رو باکامپیوترم ببینم و نخوام رو گوشی باز کنم . ممنون میشم کمکم کنید

    1. سلام
      بهترین و امن ترین راه همینه که فقط فایل رو دوباره همونجایی که بکاپ گرفته بودین منتقل کنین، اگه درست کپی کنین فونتش پشکلی پیدا نمیکنه

      1. خسته نباشید . سلام من میگم کلا اون خط وگوشی دیگه دستم نیست واگذار شده . الان چطوری میتونم با کامپیوترم اجراش کنم با وورد که اجرا میکنم قاطیه . برنامه ای هست که بشه باهاش اجراش کرد ؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :