از کار افتادن دکمه پاور گوشی

اگر دکمه پاور تلفن همراه شما از کار افتاده بخوانید

شما با استفاده از اين ترفندها مي توانيد در صورت خراب شدن دکمه پاور گوشي آن را مثل روز اول کنيد.

اصولا تلفن‌هاي همراه، به جز موارد معدودي بسيار شکننده بوده و گاها با يک ضربه کوچک آسيب مي‌بينند.

اما اگر گوشي شما هيچ‌وقت آسيب نديده و يا از دستش شما نيافتد، بازهم احتمال خرابي بالايي دارد! يکي از اين خرابي‌هاي معمول، عمل نکردن دکمه پاور گوشي شماست. در اين مواقع گوشي شما به درستي کار مي‌کند، با اين تفاوت که ديگر دکمه پاوري ندارد!

اما بايد بگوييم اين اتفاق به بدي از کار افتادن دکمه فيزيکي Home در گوشي‌هاي سامسونگ نيست! چون اين دکمه به مراتب کارايي بيشتري نسبت به دکمه پاور دارد و در صورت از کار افتادن دکمه پاور، او به‌راحتي بسياري از مشکلات شما را حل خواهد کرد!

گفتني است ؛ اکثر گوشي‌هاي اندرويدي امروز اين دکمه Home را ندارند، پس اگر پاور خراب شد بايد چه کنيم؟! راه‌هايي وجود دارد تا بتوان تا درست شدن اين دکمه کارهايي را انجام داد!
در ادامه‌ی مطلب با این روش ها آشنا می‌شوید.

گام اول: گوشي خود را از استندباي خارج کنيد!

راه‌هاي زيادي وجود دارد تا اسمارت فون اندرويدي خود را بدون استفاده از دکمه پاور از حالت استند باي خارج کنيد!

راه اول:

يکي از ساده‌ترين راه‌ها مواقعي است که کسي با شما تماس مي‌گيرد! در اين مواقع گوشي شما روشن‌شده و مي‌توانيد به راحتي کنترل آن را به دست بگيريد!

راه دوم:

گوشي خود را توسط شارژر به برق متصل کنيد! گوشي شما روشن‌شده و مي‌توانيد با آن کار کنيد!

راه سوم:

اگر گوشي شما دکمه فيزيکي دوربين دارد، با نگه داشتن آن مي‌توانيد گوشي را روشن کرده و با آن کار کنيد! اين دکمه نرم‌افزار دوربين را فعال مي‌کند که به راحتي مي‌توانيد آن را ببنديد و با تلفن خودکار کنيد!

نکته اول:

اگر دکمه پاور گوشي شما گيرکرده است، نگران نباشيد، به آرامي گوشي خود را تکان دهيد و يا ضربه آرامي بر روي آن بزنيد، به احتمال زياد درست خواهد شد!

نکته دوم:
از خاموش شدن گوشي خود به هر دليلي جلوگيري کنيد! چون بدون دکمه پاور ديگر نمي‌توانيد آن را روشن کنيد!

گام دوم: نصب نرم‌افزار

1- تبديل دکمه افزايش و کاهش صدا به پاور

اين نرم‌افزار همان‌طور که از نامش پيداست، دکمه ولوم اسمارت فون شمارا به پاور تبديل مي‌کند! اين نرم افزار نيازي به روت شدن گوشي شما ندارد و به راحتي بر روي اکثر اسمارت فون هاي اندرويدي کار مي‌کند!

اگر دکمه پاور تلفن همراه شما از کار افتاده کليک کنيد + آموزش

بعد از نصب اين نرم افزار، شما به راحتي با فشردن دکمه‌هاي صدا، مي‌توانيد گوشي خود را از حالت استندباي خارج کنيد و با لمس گزينه Screen off که بر روي نوتيفيکشن بار شما اضافه شده است مي‌توانيد گوشي خود را خاموش‌کنيد.

اگر دکمه پاور تلفن همراه شما از کار افتاده کليک کنيد + آموزش

البته نگران نباشيد، وقتي گوشي شما روشن است، دکمه‌هاي مربوط به ولوم درست کار کرده و هيچ مشکلي نخواهند داشت.

2- نرم افزار Gravity unlock

نرم افزار ديگري که در هنگام خراب شدن دکمه پاور به شما کمک مي‌کند! اين نرم‌افزار از سنسورهاي هوشمند گوشي شما براي انجام اين کار کمک مي‌گيرد! با فعال شدن اين نرم افزار، هرگاه شما تلفن همراهتان را به دست بگيريد، اتوماتيک روشن مي‌شود! هرگاه گوشي را بر روي سطح صافي بگذاريد و يا آن را درون جيب خود بازگردانيد، به طور خودکار خاموش خواهد شد.

اگر دکمه پاور تلفن همراه شما از کار افتاده کليک کنيد + آموزش

گام سوم: حل دائمي اين مشکل

حواستان باشد اين نرم افزارها به مرور بر باتري و سنسورهاي گوشي شما تاثير مخرب مي‌گذارند! پس حتما در اولين فرصت به دنبال يک مرکز تعميرات و خدمات معتبر گشته و اسمارت فون خود را به براي تعمير به دست آنان بسپاريد.

ویرایش: سامینتک
منبع: باشگاه خبرنگاران
نوشته‌ی ربات اخبار تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :