چگونه از یک شماره تلفن در دو یا چند اپلیکیشن واتس اپ استفاده کنیم؟

با ورود اپلیکیشن های جدید به بازار تکنولوژی و گسترده شدن استفاده از آن ها، کاربران بیش از پیش به دنبال راهی برای استفاده از یک شماره همراه برای استفاده بر روی اپلیکیشن های متفاوت هستند. در این گزارش به آموزش چگونگی استفاده از یک شماره تلفن همراه به عنوان شناسه در واتس اپ بر روی دو یا چند پلتفرم مختلف می پردازیم.

واتس اپ یکی از اپلیکیشن های محبوب پیام رسان در دنیا، با اختصاص ویژگی های جدید بیش از پیش کاربران را به خود جلب کرده است. این اپلیکیشن با حدود ۴۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا، جز کاربردی ترین اپلیکیشن ها به حساب می آید. برای بسیاری از کاربران استفاده از یک شناسه کاربری (شماره همراه) بر روی چند اپلیکیشن واتس اپ ضروری به شمار می آید. ترفندهای بسیاری وجود دارد که در این گزارش به ساده ترین آن می پردازیم:

تا چندی پیش استفاده همزمان از دو شماره تلفن در نرم افزار واتس اپ امری نا ممکن بود، تا اینکه با طراحی نرم افزارهای جانبی این مشکل مرتفع شد، همچنین استفاده یک شناسه کاربری (یک شماره تلفن همراه) در دو یا چند اپلیکیشن واتس اپ بر روی پلتفورم ها غیرممکن به نظر می رسید تا اینکه دسترسی به “WhatsApp Web” برای کاربران آسان شد. در این حالت کاربر ملزم به استفاده از نسخه تحت پشتیبانی ویندوز بر روی دسکتاپ و همچنین اتصال بی وقفه تلفن همراه به نسخه وب این اپلیکیشن بود.

در این روش که بر روی تلفن همراه و تبلت قابل اجراست، کاربر ملزم به دانلود نرم افزارهای ” internet browser app”مانند ” FireFox app” است که ساختاری مشابه با صفحه دسکتاپ را فراهم آورد و در کنار اتصال به نسخه اصلی اپلیکیشن واتس اپ ارتباط لازم با پلتفرم را بوجود آورد.

اما در روش و ترفندی که به تازگی ابداع شده است، کاربر به آسانی می تواند با تنظیماتی بدون نیاز به شماره متفاوت از یک شماره بر روی دو دستگاه استفاده کند. این روش که به اعتقاد کارشناسان در صورت عدم استفاده درست، ممکن است در مواردی نیز به هکرها کمک کند تا شماره ها را بر روی این نرم افزار هک کنند، باید دقت داشت گوشی هوشمند خود را تنها در صورت اعتماد کامل در اختیار افراد قرار دهید.

با استفاده از این ترفند کاربران می توانند برای به اشتراک گذاشتن مطالبی که بر روی گوشی خود دریافت می کنند، دیگران را نیز در جریان قرار دهند و در واقع از پیام ها و یا مطالب دریافتی در دو گوشی استفاده کنند. یک روش ساده، استفاده از گوشی روت شده و نصب نرم افزار Titanium Backup است که این ترفند را برای بسیاری عمل کرده است. تنها کافیست این برنامه را نصب کرده و با استفاده از گزینه “add aplication” اپلیکیشن واتس اپ را انتخاب کنید. پس از وارد کردن شماره تلفن مورد نظر، نرم افزار کد “QR ” را در اختیار شما می گذارد که با وارد کردن آن در گوشی و یا تبلت دیگر می توانید هر دو نرم افزار را با یک شماره تلفن همراه به یکدیگر متصل کنید.

ویرایش : سامینتک
منبع : کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :