نرم افزار TeamViewer هم ایران را تحریم کرد!

کشورهایی را که از این نرم افزار خلاف مقررات اتحادیه اروپا و آمریکا در هر صورتی استفاده کنند، پشتیبانی نمی کند!

TeamViewer نرم افزاری قدرتمند است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان از طریق اینترنت فراهم می کند ( remote access ). البته برای استفاده از این امکان، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید نرم افزار TeamViewer نصب شده باشد. نرم افزار تیم ویور چیست؟ با استفاده از این نرم افزار دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

از برنامه TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . ضمنا می توانید با استفاده از برنامه تیم ویور کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید. ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد.

این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آن ها به صورت آنلاین کمک نمایید.

سایت این برنامه کاربردی امروز دسترس کاربران ایرانی خارج شد و با ورود به سایت TeamViewer با پیغام

“TeamViewer does not provide sales, service, or support of any kind to countries that would cause TeamViewer to violate the export provisions of the European Union or the United States or if this is in any way prohibited in accordance with the Common Foreign and Security Policy of the EU or with U.S. export law.”

مواجه می شوید که ترجمه آن:

“TeamViewer کشورها و سرویس هایی را که از این نرم افزار خلاف مقررات اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا در هر صورتی استفاده کنند، پشتیبانی نمی کند”

منبع: آتیه پرداز
ویرایش: سامینتک

One thought on “نرم افزار TeamViewer هم ایران را تحریم کرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :