آرشیو کردن پیام ها در لاین و واتساپ

شاید تا الان‌پیش آمده باشد در نرم افزار های پیام رسان اینترنتی مانند لاین و واتساپ به افراد زیادی پیام داده باشید و همه ی آن پیام ها هم برایتان مهم باشد. ولی اینطور صفحه ی اصلی نرم افزار خیلی شلوغ می شود و پیدا کردن افراد در آن زمان بر است…

اما در این نرم افزار ها قابلیتی با نام آرشیو کردن گذاشته شده است که به صورت جداگانه در هر دو برنامه ی لاین و واتساپ روش استفاده کردن از قابلیت آرشیو را توضیح می دهم.

لاین مسنجر:
به بخش(صفحه ، تب) Chats بروید. نام افرادی که قبلا به آن ها پیام داده اید( و یا ) لیست می شود. حالا دستتان را روی اسمی که پیام های آن را فعلا لازم ندارید و می خواهید آرشیو شود فشار دهید. البته می توانید روی نام یک گروه هم همینکار را انجام دهید. در منوی ظاهر شده گزینه ی Archive را انتخاب کنید. پیامی صادر می شود که در آن به (حذف نشدن) پیام ها تاکید می کند و با زدن دکمه ی Archive در آن پنجره نام شخص یا گروه از بخش Chats ناپدید می شود.
حالا برای دسترسی به پیام های آرشیوی یک شخص خاص یا گروه، فقط کافیست دوباره به صفحه ی چت آن بروید. می بینید که پیام های قبلی هنوز پاک نشدند و فقط آرشیو شده بودند.
در صورتی که از طرف شخص یا گروهی که آرشیو کرده اید پیامی ارسال شود، پیام های قبلی از آرشیو خارج می شوند.

واتساپ مسنجر:
دستتان را روی نام شخص یا گروهی که می خواهید آرشیو شود فشار دهید. در منوی ظاهر شده گزینه ی Archive conversation را بزنید. حالا پیام آن شخص یا گروه آرشیو می شود و دیگر در صفحه ی اصلی پنهان شده است. اما یک گزینه ی دیگر در انتهای صفحه اضافه شده با نام Archived conversations که با زدن آن لیست تمام افراد و گروه های آرشیو شده ظاهر می شود که می توانید پیام ها را در آن جا مشاهده کنید و با فشار دادن نام شخص یا گروه در آنجا و زدن گزینه ی Unarchive conversation پیام از حالت آرشیو خارج می شود.
در صورتی که از طرف شخص یا گروهی که آرشیو کرده اید پیامی ارسال شود، پیام های قبلی از آرشیو خارج می شوند.

نویسنده: سینا مرادی
منبع: سامینتک

5 thoughts on “آرشیو کردن پیام ها در لاین و واتساپ

  1. از این که این مطلب رو قرار دادین واقعا سپاس گزارم چون من خیلی دنبالش بودم تا اینجا پیدا کردم.
    با سپاس فراروان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :