۲۰ بازی و اپلیکیشن برتر اندرویدی در فصل بهار

Dark Sky، اSapces و sleep cost در فهرست برترین اپلیکیشن‌های اندرویدی این ماه قرار گرفتند. از میان بازی‌ها نیز A Tale of Two son و Bushido bear در فهرست برترین بازی‌های اندرویدی قرار گرفتند.

در ماه آپریل اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندرویدی زیادی وارد بازار شد. از اپلیکیشن پیش بینی وضع هوا و اپلیکیشن هوشمند هشدار ساعت گرفته تا Fraternal adventures و خرس‌های نینجا.

اما فهرست برترین اپلیکیشن‌های اندرویدی:

Dark Sky

این اپلیکیشن که قبلا فقط برای سیستم‌عامل iOS در دسترس بود، هم اکنون برای سیستم عامل اندروید نیز در دسترس کاربران است. این اپلیکیشن در دسته اپلیکیشن‌های پیش بینی آب و هوا قرار دارد. همچنین علاوه بر پیش‌بینی آب وهوای محلی، هشدار باران نیز  بر روی این اپلیکیشن قرار گرفته است. خلاصه آب و هوای روزانه نیز از طریق این اپلیکیشن، در دسترس کاربر قرار می‌گیرد.

Spaces

معمولا اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی گوگل، دچار ضعف‌های خاص خود هستند. چون در این نرم افزار  تمرکز، بر روی ساخت گروه‌های کوچک دوستان و فامیل است، به نظر می‌رسد، اپلیکیشن اسپیسیز گوگل، یکی از اپلیکیشن‌های موفق در زمینه پیام رسانی و شبکه‌های اجتماعی باشد. این قابلیت به این معنی است که برای ساخت گروه، نیاز به تعداد زیادی مخاطب نیست و از طرفی قابلیت به اشتراک گذاری ویدیوهای یوتیوب، عکس‌ها و وب سایت‌ها، از جمله ویژگی‌های خاص این اپلیکیشن پیام رسان است.

Science Journal

ساینس ژورنال یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های گوگل است که تاکنون برای دستگاه‌های اندرویدی ساخته شده است. ابزاری برای انجام کارهای علمی با گوشی‌های هوشمند تلفن همراه. این اپلیکیشن برای اندازه‌گیری دنیای واقعی اطراف کاربر، از حسگرهای زیادی استفاده می‌کند و نتیجه را به صورت پلات در اختیار کاربر قرار می‌دهد. گوگل درباره نحوه استفاده از این اپلیکیشن، راهنماهایی را در اختیار کاربران قرار داده است.

Sleep cost

اگر زنگ هشدار معمولی اندروید نمی‌تواند شما را از خواب بیدار کند، امتحان کردن اسلیپ کاست ضرر ندارد. این اپلیکیشن، یک زنگ هشدار موزیکال است که قابلیت متصل شدن به نزدیکترین اسپیکر بی‌سیم، توسط امواج وای در اطراف کاربر دارد. البته می‌توان این اپلیکیشن را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که فقط روی اسپیکرهای تلفن هوشمند شما عمل کند.

Tastemates

قبلا تلاش‌هایی برای ساخت شبکه‌های اجتماعی بر اساس سلیقه افراد در به اشتراک گذاری عکس، موسیقی و غیره انجام شده است و متاسفانه هیچ‌کدام از این تلاش‌ها، تاکنون به جایی نرسیده‌اند.  tastemates، یکی‌ از این اپلیکیشن‌ها است که هرچند با چالش‌هایی مواجه است، اما به نظر می‌رسد در این راه نسبت به بقیه اپلیکیشن‌ها جلوتر بوده و در مسیرمناسبی قرار گرفته باشد. این اپلیکیشن به کاربر اجازه می‌دهد تا موسیقی، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و از آنچه دیگران در این زمینه به اشتراک گذاشته‌اند، استفاده کند.

Swapshot

اپلیکیشن جدید رویال میلز اخیرا با انتقادهایی برای استفاده این اپلیکیشن از فیسبوک در ورود ، مواجه شده است. اما اگر این مسئله برای شما اهمیتی ندارد، Swapshot می‌تواند ایده خوبی  باشد. این اپلیکیشن امکان snap شدن گوشی همراه کاربر به عکس‌های چاپ شده ای که به دیگران هدیه کرده است، مثلا پدربزرگ ‌ها و مادربزرگ‌ها  دارد.

Somme 100

Somme100 جدیدترین نسخه اپلیکیشن مورخ بزرگ دان اسنو است. این اپلیکیشن با همکاری لژیون بریتانیا، با تمرکز بر روی جگ جهانی اول، به بازار آمده است. در این اپلیکیشن، مجموعه‌ای از متون، ویدیو، عکس، صوت و نقشه‌های یکی از معروف‌ترین جنگ‌های تاریخ استفاده شده است.

WRIO keyboard

این اپلیکیشن برای کاربران اندرویدی که منتظر یک صفحه کلید مناسب جایگزین صفحه کلید اندروید بوده‌اند مناسب است. این صفحه کلید در حدود نیمی از صفحه نمایش را به خود اختصاص می‌دهد  تا کاربران را از شر غلط املایی نجات دهد. طرح این صفحه کلید به صورت لانه زنبوری است. اگرچه عادت کردن به این صفحه کلید کمی زمان‌بر است، اما به دلیل بزرگی کلیدهای روی صفحه و استفاده از swip gesture تایپ کرن با این صفحه کلید برای کاربران بسیار راحت و آسان است.

Quick replay

پاسخ سریع به پیام‌ها و هشدارها، یکی از ویژگی‌های خاص اندروید N است. Quick Replay امکانات مشابه به اندروید N در زمینه پاسخ سریع به پیام‌ها را به کاربران نسخه ‌های قدیمی اندروید می‌دهد. وقتی هشداری مبنی بر دریافت پیام از طریق یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان دارید، می‌توانید بدون باز کردن اپلیکیشن پیام رسان و خارج شدن از اپلیکیشن جاری، به سرعت پاسخ پیام را بدهید.

Lumi News

اخرین نسخه اپلیکیشن‌های خبر رسان جمعی با همکاری موسسان سرویس موسیقی last.fm طراحی شده اشت. هدف این اپلیکیشن مانند سایر سرویس ‌های مشابه، الگو برداری از عادات خبری کاربران و ارائه سرویس متناسب با علایق کاربر است.. در این اپلیکیشن از ترکیب متناسبی از منابع اصلی خبر قرار داده شده است. اما ارزش این اپلیکیشن در چند هفته دیگر مشخص می‌شود.

۲۲۳۸-min

بازی‌ها:

Brothers: A Tale of Two Sons

این بازی حیات خود را از کنسول و کامپیوتر آغاز کرد. اما بعد از آن، نسخه iOS این اپلیکیشن نیز وارد بازار شد و اکنون نسخه اندرویدی آن برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس کاربران است. داستان بازی از آنجا شروع می‌شود که دو برادر تلاش می‌کنند تا به پدر فقیرشان کمک کنند. در صورتی ‌که بازیکن وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد، پاداشش دو برابر خواهد شد و چیزی از او کسر نمی‌شود.

Bushido bear

این بازی شبیه به فروت نینجا است و باید با کشیدن انگشت خود روی صفحه نمایش با دشمنان بجنگید. البته هرچه به مراحل بالاتر بازی برسید، خصوصیات و شخصیت کاراکتر را می‌توانید ارتقا و تغییر دهید. طراح و توسعه دهنده این بازی، اسپری فاکس (Spry Fox) است که بیش از این بازی ، معماهایی مثل سه گانه شهر و Alphabear را در کارنامه خود دارد.

Hungry Shark World

این بازی بیش از ۳۰۰ میلیون بار برای تلفن همراه دانلود شده است و این تعداد فقط به دلیل تصویر هیجان انگیز، زیبا و گاهی خشن دنیای زیر اقیانوس‌ها است که توسط این بازی به تصویر کشیده می‌شود. در این بازی شما با کوسه‌های مختلف بازی می‌کنید و اقیانوس را جستجو می‌کنید. هرچه رشد کنید شکارتان نیز بزرگتر می‌شود تا جایی که انسان‌ها را نیز شکار خواهید کرد.

Liyla and the shadow of war

زمانی که اپل این بازی را به دلایل سیاسی رد کرد، جنب و جوش زیادی برای این بازی اتفاق افتاد. اما برای اندروید چنین مشکلی پیش نیامد. مکان این بازی، نوار غزه است. این جنگ از دید یک فلسطینی روایت می‌شود و نمایشی است از جنگ در دنیای واقعی و مواضع سیاسی در برابر آن.

Leap Day

این بازی رنگارنگ سرشار از نوستالژی‌های زیادی برای بازیگران حرفه‌ای و قدیمی است، هرچند از امکانات و خصوصیات بازی‌های مدرن نیز بی‌بهره نیست. توسعه دهنده این بازی، نیتروم Nitrome، هر روز، مرحله جدیدی از این بازی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران با کنار پشت سر گذاشتن هر مرحله، تقویم این بازی را پر می‌کنند. در نگاه اول ، ممکن است این بازی حقه به نظر برسد اما بعد از مدتی متوجه خواهید شد که این بازی سرشار از هیجان و تفریح است.

Mekorama

بازی Monument Valeey با این بازی مقایسه شده است. این بازی یک معمای ایزومتریک است. در این بازی از قدرت تفکر به شدت استفاده می‌شود. بخش هیجان انگیز این بازی، ساخت مراحل توسط کاربر است. این مراحل می‌تواند در دسترس سایر کاربران قرار گیرد و آن‌ها را بازی کنند.

The Lego Movie Video Game

این بازی یکی از بهترین بازی‌های موبایل در دهه اخیر است و ورود آن به اندروید اتفاقی خوب و هیجان‌انگیز برای دوستداران فیلم لگو است. در این بازی از طرح و داستان فیلم لگو استفاده شده است. شخصیت‌ها نیز همان شخصیت‌های فیلم هستند. این بازی ترکیبی است از ساختمان سازی، مبارزه، جستجو و کشف نا شناخته‌ها. همین خصوصیات باعث شده است تا این بازی جزو بازی‌های پر طرفدار قرار گیرد.

The Lego Movie Video Game

توسعه دهنده Glu Mobile بازی‌های موفق کیم کارداشیان و کیتی پری را به بازار ارئه داده است و اکنون نوبت به بازی بریتنی اسپیرز است. تصور کنید که شما طرفدار شخصیت بازی باشید. مسلما برای شما اینکه، چگونه شخصیت محبوب شما راه خود را در دنیای موسیقی پاپ باز می‌کند هیجان انگیز و جالب خواهد بود.

Elsword: :Evolution

اگر از طرفداران آرپی‌جی‌های ژاپنی هستید، اندروید مجموعه کاملی از این بازی‌ها را در اختیارتان قرار داده است که اخرین آن الس ورد: تکامل Elsword: Evolution است. این بازی از نوع ماجراجویی side-scrollingاست. با مبارزه‌های زیاد و سفارشی‌سازی شخصیت‌های بازی به همراه قبیله‌ها و رهبران جهانی.

Skylanders

در نهایت، شرکت activision قصد دارد که با عرضه بازی خود در سبک مبارزه ای و کارتی، سود زیادی به دست آورد. این بازی برای تلفن های هوشمند عرضه شده ، مجموعه skylanders برای کودکان توسعه یافته که در آن بازیکنان می توانند شخصیت ها را خود را طراحی کنند و آن ها را شخصی سازی کنند. البته ممکن که است، اولیا از پرداخت های درون بازی طفره روند.

ویرایش: سامینتک

منبع: theguardian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :