ویندوز 10 ، کامل‌ترین و بی‌نقص‌ترین سیستم‌عامل

۱ میلیون پیشنهاد به مایکروسافت، برای بهبود ویندوز 10

مایکروسافت با معرفی ویندوز 10 و قابلیت های جدیدی که به سیستم عامل خود اضافه کرده است قصد دارد تا ناکامی‌های ویندوز 8 را جبران کند. حال با انتشار آمارهایی پیرامون تعداد نظرات کاربران به مایکروسافت، به نظر می‌رسد، این شرکت قصد دارد تا ویندوز 10 را به کامل ترین شکل ممکن عرضه نماید…

سال گذشته میلادی مایکروسافت جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب ویندوز را معرفی کرد. در ماه سپتامبر سال جاری مایکروسافت در مراسمی موسوم به اتفاقات ویندوز 10، جزئیات بیشتری از ویندوز جدید خود را منتشر کرد و با توجه به اینکه ویندوز 10 هنوز به صورت رسمی و تجاری عرضه نشده است، مایکروسافت با معرفی Windows insider این امکان را به کاربران داد تا ضمن دانلود ونصب ویندوز 10، نظرات خود را پیرامون نقاط ضعف و قوت این سیستم عامل با این شرکت در میان بگذارند. بیش از ۲ میلیون کاربر از طریق ثبت نام در Windows insider اقدام به نصب و استفاده از ویندوز 10 کرده اند.
حال Gabrial Aul یکی از اعضای تیم مایکروسافت اعلام کرده است که حدود ۱ میلیون بازخورد از سوی کاربران برای ویندوز 10 به این شرکت رسیده که در آن کاربران، ایرادات و اشکالاتی را مطرح کرده اند تا در نسخه نهایی برطرف شود.
با توجه به این که تعداد کاربران نسخه پیش نمایش ویندوز 10 بیش تر از مقدار گزارش‌های رسیده می باشد؛ مقدار ۱ میلیون بازخورد نمایانگر علاقه کاربران به سیستم عامل مایکروسافت است و این شرکت نیز قصد دارد تا با شرکت دادن کاربران در‌ رفع ایرادات ویندوز 10، کامل ترین سیستم عامل را عرضه نماید.

ویرایش: سامینتک
منبع: لیامکس

2 thoughts on “ویندوز 10 ، کامل‌ترین و بی‌نقص‌ترین سیستم‌عامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :