مایکروسافت و برنامه ریزی برای حضوری گسترده در اندروید

به نظر می رسد مایکروسافت اپلیکیشن های خود را بر روی محبوب ترین تلفن همراه اندرویدی سال، گلکسی S6 قرار خواهد داد. طبق گزارشی از سوی Sam Mobile، اینچنین ادعا شده است که سامسونگ قصد دارد تا تمام اپ های پیش فرض خود را از گلکلسی S6 حذف نموده و آنها را به شکل قابل دانلود در دسترس کاربر قرار دهد تا طبق سلیقه ی خود، آنها را بارگذاری و نصب نماید.

از سوی دیگر، شرکت کره ای چند عدد از اپلیکیشن های مایکروسافت را به شکل پیش فرض بر روی این تلفن همراه قرار داده است. این اپ ها شامل آفیس برای موبایل، OneNote ، OneDrive و اسکایپ هستند. در ادامه با ما همراه باشید.

ایده ی سامسونگ برای حذف اپلیکیشن های بومی و عموما بی فایده ی خود برای کاربران، تصمیم صحیحی به نظر رسیده و خبر از ارتقا های فراوان و تغییر تفکر مدیران این شرکت می دهد. انتظار می رود شرکت کره ای در گلکسی S6 رویه ای کاملا جدید را در پی گرفته و اندروید را بسیار نزدیک به اندروید خالص و تقریبا مشابه با نکسوس ۶ به کاربرانش عرضه کند.

اگر این اخبار به حقیقت تبدیل شوند، مایکروسافت نیز نقشی پر رنگ تر در تلفن های گلکسی ایفا خواهد کرد. از سال گذشته مدیرعامل جدید این شرکت اذعان داشته که آنها صرفا برای پیشرفت پلتفرم خود تلاش نکرده و می خواهند اپلیکیشن هایشان را به آن سوی مرز های پلتفرم های رقبا نیز بکشانند.

ردموندی ها در ماه های پیشتر نیز اپلیکیشن های مهمی را برای پلتفرم iOS تهیه کرده و در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار دادند که می توان به اپلیکیشن Outlook Mail و آفیس اشاره نمود. از سوی دیگر، طبق شایعات، مایکروسافت تلاش دارد تا با صرف هزینه ای برابر با ۷۰ میلیون دلار، Cyanogen را به دست آورد. استارت آپی که نسخه ی اندروید مخصوص به خود را توسعه می دهد و در نهایت تصمیم دارد تا اندروید را از چنگ گوگل در آورد.

قرارگیری سرویس های یاد شده بر روی گلکسی S6 مزایای مشخصی برای مایکروسافت دارد اما هنوز مشخص نیست سامسونگ دقیقا چه برنامه هایی در سر می پروراند. Galaxy S6 در روز اول مارس و در شهر بارسلون بر روی صحنه ها خواهد رفت؛ باید منتظر مانده و ببینیم این بار شرکت کره ای قادر است تا شکست ناشی از Galaxy S5 را جبران نماید یا خیر.

ویرایش: سامینتک
منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :