تشخیص نژاد سگ به کمک هوش مصنوعی


متخصصان هوش مصنوعی به تازگی نرم افزاری طراحی کرده اند که با هوش مصنوعی قادر است نژاد سگ ها تشخیص دهد.شرکت واشنگتن بیسد به تازگی نرم افزار جدیدی به نام فچ منتشر کرده است که شگفتی همگان را برانگیخته است.

این نرم افزار که با استفاده از شناسایی صورت و هوش مصنوعی کار می کند، نژاد سگ شما را شناسایی می کند. این نرم افزار هم اکنون برای کاربران وب در سایت وات داگ نت موجود است.

شرکت در روز سه شنبه از انتشار این نرم افزار، برای کاربران آیفون خبر داد. این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد، با گرفتن عکس از سگی که مشاهده می کنند (ویا با استفاده از عکس هایی که به صورت ذخیره دارند) نژاد ان سگ را شناسایی کنند.اما صبور باشید، این نرم افزار قابلیت ها زیادی دارد.

یکی از مسئولین شرکت در این باره اینطور اظهار نظر کرد: ” برای ایجاد چارچوبی که به شما این امکان را بدهد تا در مورد سگ ها تان قدمی بردارید و دسته ها مختلف از قبیل نژاد سگ تان را تشخیص دهید، همواره نوعی علاقه مندی وجود داشته است. . ما علاقه مند شدیم نرم افزاری تهیه کنیم تا به شما این امکان را بدهد که هدف مورد نظر را به طور شگفت انگیزی شناسایی کنید. این نرم افزار سرگرم کننده و شگفت انگیز است.”

ما میخواهیم هوش مصنوعی را وارد دنیای سگ ها کنیم و می خواهیم نشان دهیم که همه قادر به درک شناسایی هدف نیستند؛ شرکت مایکروسافت در هیمن رابطه تاکید می کند که این نرم افزاراز فناوری یادگیری ماشین استفاده می کند پس بنابراین تنها با استفاده و استعمال ارتقا می یابد.

از دیگر ویژگی ها جالب این نرم افزار این است که با کلیک کردن بر روی عکس خود (یا هر فردی که میخواهید) به شما می گوید از چه نژاد و خانواده ای بودید، اگر سگ بودید.

هنگامی که با دوستانتان هستید این نرم افزار شما را تحریک می کند تا از آن استفاده کنید، در واقع شما با استفاده از این نرم افزار با مقایسه نژاد هایی که به شما شبیه هستند و پست کردن عکس های ضمیمه، اوقات خوشی را با دوستان خود خواهید گذراند.

این نرم افزار حاصل دست رنج گاراژ مایکروسافت است؛ تیمی در شرکت مایکروسافت که بیش تر اوقات خود را صرف خلق موارد خارق العاده و شکوهمند می کنند. هم چنین در طی چند ماه گذشته، آن ها تعدادی نرم افزار را وارد عرصه رقابت با دیگر نرم افزار ها کرده اند.

ویرایش: سامینتک

منبع:gizmag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :