اضافه شدن حرکتی مهیج به بازی FIFA 17

FIFA 17 بالاخره قابلیتی را معرفی کرد که همه ما چندین سال خواستار آن بودیم.جدیدترین بخش این بازی محبوب فوتبال چیزی است که همه منتظر آن بودند.

به گزارش کلیک، همان طور که تیم انگلستان به باخت در پنالتی ها عادت دارد، بازی های FIFA به باخت در ضربات آزاد گرایش دارند.طراحان بازی شرکت EA در نهایت از یک سیستم جدید رونمایی کرده اند که پرتاب های اوت، ضربات آزاد، پنالتی ها و ضربات کرنر را کمی دلپذیرتر می کند.
این شرکت یک ” قطعه بازنویسی شده” را معرفی کرده که بخش خسته کننده قبلی این بازی را بازسازی و رفع کرده است.

در FIFA 17 شما بر هر موقعیت توپ مرده کنترل کامل خواهید داشت “، این جمله را شرکت EA در یک ویدئوی تبلیغاتی اعلام کرده است.
این” قطعه بازنویسی شده” در اکثر لحظات سرنوشت ساز و حساس این بازی برای شما خلاقیت، تنوع و کنترل بیشتری ایجاد می کند.

landscape-1460992907-fifa-16

اکنون شما این آزادی را دارید که موقعیت بازیکنان خود را تعیین کنید و نزدیک شدن به توپ های مرده را به آنها دیکته کنید، که این کار تنوع زیادی را در هنگام گرفتن ضربات آزاد و پنالتی ها فرآهم می کند.
شما می توانید ” به عقب قدم برداشته و دویدن خود را کنترل کنید” تا توپ را به طور قوسی به پشت تور بفرستید علاوه بر این می توانید همین ترفند را در زدن پنالتی ها نیز اجرا کنید.
دویدن برای شوت کردن بر روی چرخش توپ تاثیر می گذارد، در نتیجه بازیکنان می توانند ” از حدس زدن حرکت توپ توسط حریف جلوگیری کنند.”

درباره ضربات کرنر یا ضربات آزادی که دور از دروازه اتفاق می افتند نیز شما قادر خواهید بود تا نقطه فرود توپ را انتخاب کنید و سپس تماشا کنید که بازیکنان چگونه با فرارهای هوشمندانه خود را در موقعیت کاملاً مناسب قرار می دهند.
پرتاب های اوت نیز تغییر یافته است، به طوری که به بازی کنندگان اجازه می دهد تا در روی خط اطراف زمین حرکت کنند و حتی در هنگام پرتاب حرکت های فریبنده و نمایشی انجام دهند تا حریف را گیج کنند.

ویرایش : سامینتک
منبع : کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :