اجرای آنلاین دستورات متلب

در صورتی که شما هم از جمله افرادی هستید که زیاد با برنامه متلب سروکار دارید حتما تا حالا پیش آمده که نیاز به اجرای آنلاین دستورات متلب بدون نصب خود برنامه پیدا کنید. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

این سایت‌ها که با مرورگر گوشی و یا کامپیوتر می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید به راحتی دستورات متلب را برایتان اجرا می‌کنند. کافیست سایت را باز کرده و دستورات را در آن‌ها تایپ و از گزینه Run برای اجرای برنامه استفاده کنید تا نتایج را مشاهده کنید. البته برخی از آن‌ها برای اجرای اسکریپت‌ها نیاز به ثبت نام دارند. اما ثبت نام آن‌ها بسیار ساده، رایگان و سریع است.

https://octave-online.net

https://www.tutorialspoint.com/execute_matlab_online.php

https://plot.ly/matlab

توضیحات نویسنده: من از وب‌سایت Octave Online در مرورگر کامپیوتر استفاده کردم و نتایج سریع و درست بودن. ثبت‌نام آن‌ها هم خیلی آسونه و محدودیت نداره و از نمودار و تصویر و … به طور کامل پشتیبانی می‌کنه، به عنوان مثال اینجا یک نمونه از کد و خروجی اون رو در سایت اکتاو آنلاین مشاهده می‌کنید.


نمونه کد و خروجی متلب آنلاین در Octave Online

نویسنده: سینا مرادی / وبسایت سامینتک

13 thoughts on “اجرای آنلاین دستورات متلب

  1. ایکاش نحوه کار رو برامون بزارید من وارد میشم به این شکل و شمایل که تو تصویر هست نمیاد تنظیماتش چجوریه اون دوتا کادر سمت چپ رو ندارم که بخوام فایلی استفاده کنم یا یسری کد رو بزنم و باز هم داشته باشمش فقط اون جای تایپ افقی پایین برام میاد که با هر اینتر از بین میره و کدام نمیمونه

  2. سلام برای من قسمت varsنمیاد با گوشی که میخوام وارد شم و اینکه حتی نمیشه چیزی تایپ کرد کیبورد کار نمیکنه کسی میدونه مشکل چیه؟

    1. سلام
      توی منوی مرورگر گوشیتون به عنوان مثال در گوگل کروم، گزینه Desktop Site رو فعال کنید احتمالا مشکلتون حل میشه
      البته در اینجا سه سایت معرفی شده، از هرکدوم راضی نبودید میتونید از بقیشون استفاده کنید.

    1. سلام، بله همینطوره برای استفاده از بخش اسکریپت نویسی سایتی مثل Octave نیاز به ثبت نام هست. البته ثبت نام ساده و رایگانه
      اگه فقط دستورات تک خطی بنویسید (یعنی اسکریپت نباشه) نیازی به ثبت نام نیست

  3. خیلی خوبه این روش چون حجم نرم افزارش بالاست این خیلی کاربردیه
    نسخه ۲۰۲۳ خیلی حجم داشتش من از این سایته دیگه استفاده میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




Enter Captcha Here :